Monday, February 14, 2011

my 1st entry

assalamualaikum n salam 1 malaysia....
jawab jgn xjawab...
heheehe


hye all...this is my 1st entry..
salam perkenalan kpd semua..
bg yg msih blom knal sape aku...
ni serba sedikit tntg aku :-

<3 Hawa Syusyuhaziqah bte Abdl Jalil
(syusyu,asyu,iqah or hawa)


<3 easy to go, simple, gile2, suke shooping, kaki boros, suke memasak but XSUKE LIPAT BAJU, kuat berangan+kuat ketawa+kuat makan+kuat tido...hahaha
yg kelakar nye,aku ade pasang impian n cita2 utk buat 
PART TIME MODELLING...

agak2 kowg, buleyh ke??hahaha...
(pwsan meyh aku)


itu jela kowt..xtawu nk share ape..

btw, b4 diz mmg ada blog...but xpnh nk update..sbb keMALASan gitu..haha..
but now,ill be back with new blog n new stories,new update,new status n everything larh...
last but not least jgn lupa follow2 keyh n hope kowg enjoy view blog aku..
love yoah..=0

3 comments: